Sunday 1 December 2013

TAMU GADANG UMS DATANG LAGI !!!!

Pengajuran Tamu Gadang yang menjadi salah satu kompenan penting dalam Majlis Konvekesyen Univesiti Malaysia Sabah UMS kini kembali menemui warga masyrakat kahasanya di Kota Kinabalu. Pelbagai aktiviti yang menarik diselitkan pada setiap hari selama pegajuran Tamu Gadang bagi menarik lebih ramai pengunjung dari kalangan warga kampus dan penduduk setempat.
Seorang pemilik gerai ketika ditemu bual Siti Zarainah Syafie ketika ditemui berkata pengajuran Tamu Gadang membuka rung dan peluag yang luas untuk para peniaga memperkenalkan dan menjual produk-produk mereka.

"Sebagai salah seorang peniaga, saua amat teruja setiap kali Majlis Konvekesyen UMS diadakan . Pengajuranya setiap tahun ditinggu oleh lami. Para peniaga dan juga para pengunjung " Katanya.
 Beliau berpendapat acara Tamu Gadang ini akan meriah dan mendapat sambutan luar biasa sekiranya acara tersebut dimasukkan dalam kelendar acara pelancongan Sabah.

 Majlis Tamu gadang itu juga menjemput artis-artis tanah air yang terkenal bagi memeriahkan tamu gadang. Antara artis- artis yang turut hadir ialah, Azlan, Ana rafali. Velvet AF 4 , Felix AF 3 ,Akim AF 7 ,Heliza AF5 dan ramai lagi. Kehadiran mereka menyebabkan penonton semakin ramai membanjiri tamu gadang untuk melihat artis-artis pujaan mereka.
Pengajuran Tamu Gadang Pada tahun ini bermula pada 21 November sehingga 25 november 2013.









ZAIROL HAFIZ BIN ZAIDI

BC12110183

No comments:

Post a Comment